livetsomrebecka

Alla inlägg under februari 2013

Av Rebecka Hult - 28 februari 2013 15:21

Tjenicksen! Ska snart sticka till stallet för hoppträning. Jättenice!!
Skolan var chill!

Bye. //Becka

Av Rebecka Hult - 27 februari 2013 07:25

Hellu!
Jag och Julia ska cykla till skolan snart så..
Byee!

Av Rebecka Hult - 26 februari 2013 20:26

Hej! Skolan var tråkig men ganska chill!

Imorron ska jag till Dina direkt efter skolan! Kul! Bestämde det idag!

Ska duscha!
//Becka

Av Rebecka Hult - 25 februari 2013 19:43

Nepp, som rubriken säger: inget speciellt har hänt idag förutom att jag har varit i skolan som var tråkigt. Sen gick jag , Maja och Julia hem till Johanna. Vi spelade Besserwisser och Twisster. Det var KUL!!:) sen spelade vi in en video och lite sånt.

Ses!

///Beckan

Av Rebecka Hult - 24 februari 2013 15:54

Här är resultaten:
Bild 1 fick: 2 röster
Bild 2 fick: 0 röster
Bild 3 fick: 1 röst

Så grattis till bild nummer 1 som VANN!!:D här är bilden:

Tack för alla röster!
/Becka

Av Rebecka Hult - 24 februari 2013 13:03

...för att jag inte hade mer tid. Pallade inte heller. Förresten, Hej:D Humle var super igår. Skötte sig. Jobbade på tyglen och lite tempoväxlingar. Skritt, trav, halt, trav, skritt, halt, skritt, trav, galopp, trav, halt, ja lite sånt. Ökade och minskade volten lite oxå. Han var duktig. Fick alla morötter sen efter passet<3 Sen var det melodifestivalen på kvällen. Den var ganska bra. Men ingen låt var sådär WOW, OMG, SKIT liksom!;) och sen bar det chill, jag var ganska trött.
Fototävlingen håller fortfarande på tills klockan 3 i eftermiddag, så RÖSTA PÅ!! Kommer att skriva vilken som vann och hur många röster varje bild fick så nu får ni rösta och se till att just din favvobild vinner. Men man får bara rösta 1 gång!!!

Ses!

//Becka

Av Rebecka Hult - 23 februari 2013 14:03

Cha! Internettet har strulat lite men nu kom jag in!:D Ska berätta lite om Julias Pay & Jump:
Jag gick upp, typ helt död för jag var så trött, vod kvart i 7! Fatta tidigt!!:/ Men jag visste att jag skulle till stallet så det gjorde inget!:) Åt och gjorde mig iordning innan jag stack till Julia. När vi kom fram tog vi av täcket på Gunnar. Sen var jag och Julia typ tvungna att hjälpa till med banbygget för Julias mamma skulle hjälpa till med utsläppet. Så vi slet och drog och pusta och stånka!
Näää, bara skoja;) Men det var tungt:/
Julia gick banan 3 gånger innan vi gick till stallet för att ställa upp Gunnar i gången och sen borsta. Han njööööt!<3 Spruta på lite pälsglans som Julia köpt. Han blev glittrig! Sadlade och tränsade innan Julia satt upp i lilla. Men hon skulle typ in direkt i mellan för att hoppa fram när hon bara hann skritta fram i 2 varv eller nått. Gunnar var lote seg på framhoppningen men det gick bra på banan. Filmade typ halva banan för sen tog minnet slut på hennes mobil. Julia och Gunnar blev felfria första rundan! Grattis!!!:D skritta och travade sen i lilla innan hon skulle in igen! Fick en olydnad då men det gjorde inget!:) Julia skrittade av barbacka. Lite krångligt att komma upp men till sist fick vi ställa Gunnar längs läktarkanten(den är ganska låg). Hon skrittade medans jag lämnade sadeln. Sen fick jag oxå!!!!:D Yey!! Red utan väst men med hjälm. Lånade Julias. Det kändes ovant men det gick!
Snälla, snälla Gunnar!<3
Julia fixade till honom innan det blev hagen för hans del. Jag mockade till Humle så länge då för att slippa det sen när vi ska till stallet igen. Gav lite godis till Humle i hagen innan vi åkte hem. Humle tittade hela tiden efter oss när vi skulle till bilen från hagen<3<3<3 Sötis<3
Och nu är jag här hemma för att vänta tills mamma kommer hem. Ska till stallet igen då. Om det går för mig ska jag ringa Maja och fråga om hon vill följa med. Om det går ska hon skritta och trava lite igen. Sen ska jag öva Humle på tygeln i galoppen. Lite tempoväxlingar och serpentiner och annat smått och gott:P haha!

Aja, vi kommer att ses igen idag, eller?
Glöm föressten inte att rösta på vilken bild som DU tycker är roligast i fototävlingen. Rösta på inlägget med rubriken "Fototävling".

/Beckan

Presentation


Hej o välkommna till min blogg! Jag heter Rebecka och är 12 jordsnurr. Här kommer jag att skriva om allt möjligt som händer i mitt liv! Mina intressen e bland annat: Ridning o rita! Jag har en hyrponny som heter Kardemumma! Han e allt för mig!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards