livetsomrebecka

Alla inlägg under april 2013

Av Rebecka Hult - 26 april 2013 17:02

Heter www.rebeckahult.blogg.se nu! Kika in vetja!

Av Rebecka Hult - 7 april 2013 14:30

Hej igen! Jag hade inget att göra så jag skriverr in 12 låtar jag tycker är bra som jag vill tipsa om. Det är inte i ordning som jag gillar de utan jag bara skriver in!:)
1. Troublemaker - Olly Murs
2. The Lazy Song - Bruno Mars
3. Bad Behaviour - Jedward
4. Wannabe - Spice Girls
5. You - Robin Stjernberg
6. Begging - Anton Edwald
7. Heartbreak Hotel - Yohio
8. Wath Makes You Beautiful - One Direction
9. Kiss You - One Direction
10. Live While We're Young - One Diretion
11. Our Story - Yohio
12. Jalla Dansa Sawa - Behrang Miri

Sådär ja... Ni får gärna kommentera vad ni tycker om låtarna!:)
Tjaoo!

Av Rebecka Hult - 7 april 2013 14:17

Igår när vi hade gäster fick jag mest pengar (1200 kr sammanlagt av släkten eftersom att jag inte får från familjen på min födelsedag) så att jag kan handla exakt vad jag vill. Jag vill ha en axelväska och en svart skinnjacka!;);) Men iaf så åt vi och pratade och sånt! Sen när de åkte hem var jag tvungen att lägga mig. :( Men jag sov länge idag iaf;)
Spelade Howrse, var ute med kisen, spelade igen och ja typ sånt har jag gjort änsålänge idag. Inget roligt men kl 3 ska jag och mamma till stallet och rida. Kulikul!!:):):):D Vet inte riktigt vilka övningar det blir men kanske skänkelvikningar, ställning&böjning och lite utan stigbyglar?? Hoppas att jag kan övertala mamma oxå att smörja sadel och träns!;P Får se, men iaf.... Annars inget speciellt idag.
Jag kommer att vara i stallet ungefär halv 4 om någon vill rida med mig? Då kan vi rida ut en sväng oxå?! KOMMENTERA HÄR DÅ!!!:):):)

See Yaa!:D
PS. Bilderna är på den väskan jag vill köpa och en svart skinnjacka! .DS

Av Rebecka Hult - 6 april 2013 12:25

Jag är hemskt ledsen att jag inte bloggat men jag har inte haft tid.
I tisdags var det ridning, gick super med lille Humle.
Och i onsdags hade jag Robin, gjorde skänkelvikningar och ryggningar och galoppfattningar. Sper duktig var han!:)
Och sen i torsdags var jag i stallet och kollade på hoppningen. Mamma skulle göra provet till grönt kortet. Hon klarade det!:)
Igår va jag med Maja och Julia. Innan discot som vår klass höll i. Det kom många så det var ganska kvavt inne men vi gick ut lite då och då.
Idag ska jag först till Baltazar efter att vi har ätit lunch. Sen ska mormor, morfar, farmor, min faster och Kent! Då ska jag och pappa ha släktkalas. Han fyller år på måndag och jag på torsdag:):):):):):)!!!!!!!!! Yippie! Undra ad jag får? Jag får mamma och pappas presenter på torsdag istället ju!:p

Ses kanske?
Mvh// Becka

Presentation


Hej o välkommna till min blogg! Jag heter Rebecka och är 12 jordsnurr. Här kommer jag att skriva om allt möjligt som händer i mitt liv! Mina intressen e bland annat: Ridning o rita! Jag har en hyrponny som heter Kardemumma! Han e allt för mig!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards