livetsomrebecka

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Rebecka Hult - 21 november 2013 15:00

Tjena!!!
Förlåt att jag inte bloggat på typ 2 dagar nu. Men ibland hinner jag bara inte. Ni får stå ut med sånt ibland. Sorry! :/. Ska ändras!

I tisdags var det dressyrlektion ju. Vi övade på att ställa och böja i slalom med bommar som koner. Han gick sjukt sjukt fint i traven. Men i galoppen ville han inte gå i form och sen ena långsidan ville han springa. Men mot slutet funka det. Nöjd ändå! :)

Igår red jag Esther på ridskola. Det var hoppning och Jessica var slut så vi hade en som heter Andrea. Hoppade som högst 80 cm (ett hinder). Hon höjde upp till 90 sen men jag ville avsluta bra så jag skippa det. För hon hade tvekat men ändå hoppat innan. Väldigt nöjd, fick hyfsad pli på henne.

Och idag så är det hoppträning.
Skolan var chill. Sluta ändå rätt hyfsat. Fem över två. Om en halvtimme ska vi sticka.
Chao! /ReBeCkA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej o välkommna till min blogg! Jag heter Rebecka och är 12 jordsnurr. Här kommer jag att skriva om allt möjligt som händer i mitt liv! Mina intressen e bland annat: Ridning o rita! Jag har en hyrponny som heter Kardemumma! Han e allt för mig!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards